finns inget att göra

har grymt trök!

Vad heter du? -  chatarina ekman
Brukar du läsa horoskop? - Nä.
Har du körkort? - Nej.
Vad spenderar du dina pengar på? - olika
Brukar du bli för full? - Nej.
Antal kuddar i sängen? - Två.
Mc donald's eller burger king? - Donken.
Nästa mål i ditt liv? - Dont know.
Hur svarar du i mobilen? - Beror på vem det är som ringer.
Vem ringde dig senast? - mamma
SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: malin
Såg dig gråta: Jag själv.
Fick dig att gråta: ...
Du gick på stan med: cicci
Skällde på dig: mamma pappa
HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja.
Tagit droger? - Nej.
Vad är du mest rädd för? - att bli lämnad
Vilka kläder sover du i? - en stor t-shirt och trosor.
Vad hatar du verkligen? - Folk som sviker.
Har du varit kär? - Ja.
Gillar du att ha folk omkring dig? - aa
Är du ett hälsofreak? - ne
STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja.
Är du ensam nu? - Ja.
Vill du gifta dig? - kanske.
Vill du ha barn? - ja, men inte nu.
DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit? - Ja.
Köpt någonting? - Ja.
Varit sjuk? - Nej.
Sjungit? - Nej.
Sagt "jag älskar dig" i verkligheten? - Nej.
Velat säga till några att du älskar dem? - Ja.
Träffat nån ny person? - ne
Saknat någon? - Ja.
Kramat någon?- Ja.
Kysst någon? - ja.
NU:
Hur gammal är du? 14
Vilken klass går du i? - 8.an
Vad har du för hårfärg? - Blond
Hur lång är du? - 170
Vem är du kär i? - ossina
Har du någon pojk/flickvän? - ja
Vad brukar du göra på fritiden? va me kompisar, träna
Vilka umgås du med? - Olika
Hur ser du ut? - Som jag ser ut.
HAR DU:
Kysst någon? - Ja
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja.
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja.
Slagit ner någon? - ja min bror
Ljugit för en bra vän? - nej.
Svikit någon? - Ja.
Fuskat på prov/läxförhör? - jaop
Blivit kallad Bögjävel? - Nej.
Kallat någon Bögjävel? - Ja.
VEM:
Skrev du senast till på msn? - victor johansson
Kramade du senast? - ossian o cicci.
Sov du hos senast? - malin.
Vill du vara med just nu? - ..
Ringde dig senast? - ciccis mamma haha xd
Skickade ett sms till dig senast? - min bög
Skickade du ett sms till senast? - min bög
VAD:
Drack du senast? - dricka
Köpte du senast? - godis.
Gjorde du igår? - skola.
Ska du göra imorgon? - dela ut godis på maxi o sen match.
Vill du göra just nu? - Duchaa!
Åt du senast? - inget
Är närmast dig som är rosa? - en tröja.
KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN:
Du är kär nu - aa
Du har sårat nån så de börjat gråta - venne
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0