ingen rubrik

hej mina söta läsare ja har inte haft så mycket tid att blogg denna veckan, så kan de gå,

kul nu när jullovet ska börja, då börjar man bli sjuk (n) inte roligt de, imorn blir de ingen match fär mig :(
ett krya kanske?

på mån då ska man in till sjukhuset, fyfan hatar sjukhus. ska kolla mina lungar, ja kan har fått astma..
 fyfan va gött bara bra dra kvar nu :) sen slipper man skolan, man tröttnar fan på skiten., 
 
idag har ja vart me cicci, vi har vart på stan, o köpt lite julklappar, de va mysigt de, sen träffa vi benita o hennes kusse på stan, gick me dom en stud, sen drog ja o cicci till barnkupolen, sen fick vi körde hennes morfar hem oss, så nu sitter man o kollar film me mamma, ska försätta kolla nu, men kanske skriver mera sen,
puss på er.


här får ni en söt bild på mig o cicci :d <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0