bror !

bror,
ja vet inte vart ja ska börja, du är den människan men kan lite på till 110%, du är den ända spm vet så mke om mig, ja är en sån människa som vill hålla allt för mig själv,men ja kan uppna mig för de, för ja vet att de ja säger till dej, de stannr mellan mig o dej.
jag har sakt detta många gången men ja kommer säga de många gånge till för detta e sant.
du betyder grymt mke för mig o ja hoppas att du aldrig kommer att lämna mig, vill att de alltid ska va du o ja, ja har dej att tack för så jävla mke, men ja venne hur ja skulla kunna tack dej men ja kommer nog på ett sett, om inte du hade hjälp mig så hade ja inte vart här nu,o skrivit detta till dej bror. vi har många kul minnen o andra som inte e lika kul. men du är den bästa som finns bror.ja skulle aldrig klara mig utan dej, o ja menar de de finns inge som skulle kunna ta din platts, om du lämnar mig, då kommer de finnas ett stor svart hål i mitt hjärta.
ja hoppas att vi komme va vänner länge vill inte missta en sån underbar vänn/bror som du är, du är den helt underbar bror, ja venne hur ja ska förklara, men ja har sakt de många gånger så ja hoppas att du förstår hur mke du betyder för mig. ! <3
du har alltid funnots där för mig när ja behövde hjälp, du har alltid stådt vid min sida när ja behövde någon att stötta mig mot, du har alltid lyssnat på mig när ja behövde prata, när ja va nere då fick du mig att le.
när dagen e som mörkast o tråkigast o kan du lysa upp den för mig bror.
jag älskar min bror mest av allt, o ja e så jävla glad att ja har dej! <3

du o jag
jag o du!

hand i hand hela livet ut bror<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0