lite dikter

Kom inte med blommor till min grav när jag dött

kom med dom när jag lever

Spela inte min favoritlåt till minne av mig

spela den för mig så jag kan höra

Fäll inga tårar för att jag är borta

utan gläds med mig när jag ännu är här

Nej gör ingenting vid min grav

jag är ju ändå inte där

--------------------------------


Det finns en blomma vit som snö

kan ej vissna kan ej dö

Den blomman känner du säkert igen

trofast vänskap heter den

---------------------------------

Som vissa längtar efter sommarn

längtar jag efter dig

Som vissa vill känna solens värme

vill jag känna värme från dig

Som vissa tycker sommarn är långt borta

tycker jag du är

Som vissa älskar sommarn

älskar jag dig

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0