kärlek kommer och går, vänner kommer och stannar


haft en riktigt chill dag idag, hänka me mamma och handlade då fick ja ett par nya skor, fyfan ja har fan små fötter stolek 37 pinsamt små fan ):  sen hem käka glass ner till farmor som hade bakat kaka käka den sen hem o kolla tv, imrn drar ja till älsklingen, vet inte när ja kmr hem.

en fråga till er,

tycker ni att ja ska försätta blogga?






jag älskar min syster mest av allt!

malin jansson,

jag vet inte vart ja ska börja?
du är en underbar människa, ja är så jävla glad att vi är vänner, o ja hoppas att vi alltid kommer att vara vänner, de finns ingen bättre vän en dej!
du och ja har alltid så himla kul tillsammans, varje minut ja är utan dej känns som en evighet,
du vet hur jävla mycket du betyder för mig! om du skulle försvinna från mitt liv då vet ja inte vart ja ska ta vägen, ja skulle inte klara mig länge utan dej! du är min andra halva du är min älskade syster! ingen kan ta den plattsen,
de känns som att du har vart vänner hela livet men vi har egentligen bara kännt varandra i 5-6 år, de är helt otroligt gumman, du är hela mitt liv!
jag saknar dej grymt mycket! <3

Kommentarer
Postat av: malin

hjärtat då! du betyder enormt ycket för mig med! älskar dig massor, du är min andra halva och utan dig ser jag ingen framtid. saknar dig nåt enormt och är så lycklig över att jag har dig! <3

2011-08-15 @ 22:15:35
URL: http://malinjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0