2/1

har haft en underbar dag/kväll/natt med  malin,
vi har fan alltid så jävla kul tillsamman du och jag gumman,

jag gjorde malin till en fjortis och hon gjorde mig till ett emo, haha vi blev as snygga,
de kommer blider sen, för malin har alla bilder på hennes kamera,

vi somna inte fören vid halv 9 eller nått, vi sov bara i två timmar, de är mysigt de.
när vi vakna då gjorde vi oss iordning vi drog ner till stan kolla lite sen träffa vi daniel och hans kompisar,
de va kuligt, kanske kan ska träffa dom på tis eller ons igen :)


juste jag glömde säga att jag och min älskling har var tillsammans en månad idag, och mer underbara månader kommer de bli.

jag älskar dej, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0