älskling,



jag har en vän som nästan är precis likadan som mig, hon är mitt allt, hon värmer upp min när allt är kallt.
hon var min bästavän och hennes bästavän va jag,
när ja inte är me dej då känner ja att det är något som saknas och det är du!

du vet redan hur jävla mycket du betyder för mig,
de finns ingen som kan ta din platts i mitt hjärta, 
du är sällsynt som en ängel, de finns bara en som dej

när ja är nere då behöver du inte du säga nått, de räcker att du kollar mig i ögonen och kramar om mig,
den kramen o den blicken betyder så grymt mycket för mig, ja kan inte förklara me ord hur mycke du ebtyde för mig!

jag vet inte hur ja ska kunna tacka dej, efter alla gånger du har hjälpt mig,

jag tror inte du fattar hur jävla glad ja är att vi träffa varandra, du är precis allt för mig,
ja vet inte vad jag ska skriva för ja har redan sakt allt jag kan säga om dej, men de har ja sakt till dej face mot face!
de är så jävla lätt att prata me dej så de är inte sant asso,
nee fan va glad ja är att vi träffa varandra asso!
man kan inte ha en bättre vän en dej!
o de ska du veta,
jag har sån jävla tur att ja har dej,
malin jansson, jag älskar dej mest av allt
de kommer alltid att va du o ja hand i hand livet ut!
vi får aldrig sluta prata!
ja kommer inte klara mig utan dej...









haha vilka minnen xd


de kommer mer bilder någon annan da (A) :)

jag älskar dej malin!

Kommentarer
Postat av: maliin :)

awwe gumman! jag älskar dig av hela mitt hjärta!

inget liv utan dig! <3

2011-01-28 @ 21:01:46
URL: http://malinjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0