vilka läser min blogg? :)



har inte hunnit/orkar att blogg ida, men gör ändå ett kort inlägg :)
har vart på sjukhuset ida igen, ska dit den 7 feb igen, känner att ja är på sjukhuset grymt mycket just nu,
imorn blir de träning, men köttfers o snorman ska inte träna dom är klena dom :DDD
ska snart gå och ta bort mitt smink, sen blir de nog att kolla tv eller lägga mig i sängen ja venne riktigt,,
 
på söndag blir de nog att va me min lilla gulliga anna :)  hon är bara för söt asso,  jag älskar henne!


vilka är de som läser min blogg?

ja vill bara veta hur många de är som läser min blogg,, o vilka det är? :)
 om du läser min blogg,
så kan du kommentera de,




jagälskardej,


Kommentarer
Postat av: din lilla singstarbög :D

jag läser :D:D:D:D:D:D:D

2011-01-28 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0