vrf måste man ha rubrik? jaja här kommer min dag..

ja sluta skolan halv 2 fick sluta tidigare bara för att ja inte sköte mig på lektionen, o när man kom ut då satt malin där o vänta på mig är hon inte för gullig :)
vi satt där o sncka en stund me ida alex o lilla simon, sen drog vi o hämta våra saker, ja o malin gick till willys för att möta mamma, vi fixa lite saker på stan o sånt, ja malin o mamma hade kul tsm, haha ja kom på att ja o min mamma har fan nästan lila dålig humor haha xd
jag älskar min mamma o malin!
har haft en underbar dag me er ida,

o imorn blir de tjejkväll me tjejerna från klassen de blir mysigt de (: 
 
blir femton om ungefär fem dar :)))))
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0