måste bara skriva av mig lite..


du gjordemig lycklig, du fick mig att tro på mig själv,
du va den bästa som hände mig!
varför tog det slut..?
va är de för fel på mig,
nu ska ja leva singel livet, kan inte sluta tänka på dej, öven om de har gått två måndader eller nått,
det va du som fick mig att tro på kärleken igen,
ibland kommer kärleken som ett viddrag, den bara flyger förbien, men ibland stannar den kvar hos oss.
ja orkar inte med mer,
ja knäpper ina händer och kollar upp mot himelen,
men jag känner, om jag har orkat såhär länge,
då kan jag fan inte bara ge upp!
ja måste försöka blicka framåt, även om det är svart,
nu är de nymånad,
nya vänner,
nya problem
o massa mer som kommer bli nytt, men de får man klara av,
man kan inte alltid leva kvar i det förflutna, då kommer man ingen stanns,
och efter ett tag kommer man må piss, o bara vill ta sitt liv,

detta säger jag till er som läser min blogg.

om min har tänkar på att ta självmord,
gör inte de, det blir jobbig för alla era kompisar,
det blir även jobbig för dom som nästan aldrig pratar med er, ni betyder nått för alla!
ja hoppa men ja klara mig, o ja är grymt glad för det!
om ja inte hade gjorde de då hande inte ja uppleft all lycka i världen,
 ni som har dom tankarna, prata me någon kompis, föräldra va som helst, men en ska ni inte ska göra, de är att
gå, men allsmärta själv, då blir det bara värre det kan ja lova dej!

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

De som har dessa tankar måste verkligen tala med någon

Hoppas att inte du har dessa tankar

2011-03-01 @ 13:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0