jag kommer aldrig släppa taget om dej!

 
Jag tänker på dig hela tiden du är i mina tankar
Jag tänker på alla dom fina minnen som vi skaffat
Och jag är evigt tacksam , du är allt jag någonsin drömt om
Och kärlek är ingenting som jag är känd för

Allting känns så bra , för jag vill leva med dig livet ut
Och jag kan lova dig saknaden i hjärtat lever du
och när jag ser tillbaka kan jag inte undangå att se
Dom gånger som vi skrattat är minnen som får mig att le

För det är helt otroligt att vi skapar något så nära
Jag kommer alltid älska dig , vill alltid ha det såhära
För nu är jag lycklig , nu är jag verkligen glad
Jag lovar du är min ängel som vingar av glas

Som vingar av glas , du förgyller alla dagar
vill inte se dig ledsen , snälla älskling upp med hakan
Även fast jag vet att det är jobbigt , vi kan vara starka
Jag finns här för dig tills den dagen då jag slutar andas




jag älskar dej malin jansson!
jag är bara luft utan dej,
men med det vid min sida
då har ja blivit hård som sten.

Kommentarer
Postat av: malin

gud vad söt du är älsking!

du är verkligen allt för mig och ingenting kan stoppa oss!

älskar dig av hela mitt hjärta, igår, idag, förevigt. <3

2011-05-16 @ 20:09:34
URL: http://malinjansson.devote.se
Postat av: catta



jag kan inte förklara med ord hur mycket du betyder för mig!

inna ja träffa dej då stod ja med ett ben på jorden och de andra benet i himelen.

men nu har ja båda fötterna på marken.

jag älskar dej mest av allt malin!

jag klarar mig seriöst inte utan dej!

det kommer alltid att va du och jag mot den stora världen, och vad den har att erbjuda oss!

fan va kul de blir om du hänkar i sommar :DDDDDDDDDDDDDDDd <3

2011-05-17 @ 07:30:43
URL: http://cattaekamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0