man måste bara älska livet ibland. haha


fan vilken lyckad da eller inte.
 
de första ja gjorde så lyckades ja försova mig (Y) brände mig på plattången, sprang i bordkandten, någon klev mig på tån på idrotten och den va redan av så de gick inte så bra me den, gick in i en liten 97a i maten, gjorde så att anna tappa talriken i matsalen, och olle körde nästan över mina fötter med longboarden, trilla nästan ner för bort när ja satt på de. hmm tror de va allt som hände, men dagen är inte slut en.

kl 6 blir de ner till lillegården och träna fys i ungefär en timme kanske blir att kolla på någon som tränar oxå man vet aldrig, hem duscha och chilla för de är ingen skola imorn :d
nästa vecka går jag bara måndag i skolan sen är man ledig fett gött, kan berkligen behövas säger ja bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0