ska man forsätta spela fotboll?


snart blir de de att dra ner och träna fotboll har saknat de grymt mycket, har inte kunat spela så mycket på grund av att ja först skada hälen och sen bröt ja ju armen så lyckad som ja är, så nu blir de nog att börja igen :)
imorn blir de innebandy träning :d hoppas ja inte sträcker mig eller nått, är fett stel just nu, haha

på torsdag blir de nog fotbolls träning igen och på fredag då vet ja inte riktigt vad som händer.

juste idag träffa jag min saknade emma!!! har inte träffat henne på hela veckan :( synd om lilla mig.



Kommentarer
Postat av: emma<3

de var gött att bara sitta o prata en stund!

men vi får ta o va snart igen tycker ja!:)

o ja tkr du ska fortsätta fotboll! du är grym ;)<3

2011-05-17 @ 18:45:03
URL: http://emmafuckingbast.blogg.se/
Postat av: catta

bara sitta ner med en glass ihanden :D hahhahaha xd

klart asso :DDD

<33

2011-05-18 @ 10:10:23
URL: http://cattaekamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0