jag älskar dej.




jag har den bästaste vännen man kan önska sig!


jag har en vän.

som nästan precis är likadan som mig.

du är mitt allt,
...
du värmde upp mig när allt va piss,

du fanns alltid där för mig,

du är min bästa vän och din bästa vän är jag..

alla dagar som jag inte är med så känner jag
att det är något som saknas och det är du.

du får tillbaka all kärlek som jag har fått
av dej.

du är min andra halva du är min syster du är
mitt allt.

varje gång jag ser dej så blir jag glad,

ja känner värmen som du strålar ut.

när du kramar mig så vill jag aldrig släppa dej,

jag känner mig så trygg i dina armar.

du e den underbaraste människan som finns,

jag har sån tur att jag har dej som vän.

jag skulle inte va någon ting utan dej.

kärlek till dej..

du betyder allt för mig, jag älskar dej! ♥



du får mig att le,
du får mig att må bra,
du får mig att orka,
du får mig att bli varm i hjärtat.
jagsaknardej.♥


jag älskar dej min syster! de kommer alltid att vara vi, kommer aldrig lämna din sida!
äntligen har ja blivit hel igen! <3



man kan inte ha en finare vän en dej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh!

jag älskar dig så himla mycket catta!

inget kan skilja oss åt!

vi två föralltid<3

2011-10-09 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0