uppdaterar igen



jag kommer aldrig klara mig utan dej,
jag har haft dej vid min sida hela livet.
och nu är de bara slut på allt de.

du är den ja alltid kommer älska!
jag kommer aldrig glöma dej efter alla dessa år tsm!

jag har dit namn på min arm livet ut!
det kommer alltid finnas där, de kommer aldrig försvinna!

för jag älskar verkligen dej min bästa vän!
hoppas jag betyder lika mycket för dej!




de finns fortfarande hopp i blicken,
men den glöden kommer snart försvinna.




då kommer ja rasa ihop helt,
då kommer ja aldrig kunna bygga upp allt igen,
för då har jag inte din hjälp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det malin du syftar på

2011-10-06 @ 08:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0